Nieuws
Aflevering 1 - Burt Riské - Do Not Call Me vzw
De "Bel-me-Niet-Meer" lijst biedt een duidelijke en efficiënte bescherming tegen ongewenste commerciële telefoontjes.
Maar een nieuw wetsvoorstel wil komaf maken met deze gecentraliseerde aanpak. Wat betekent dit voor bedrijven, contact centers en outbound
communicatie? En belangrijker: wat betekent dit voor de consument?
In deze eerste aflevering, schuift Burt Riské aan tafel om zijn inzichten te delen over wat deze verandering zou kunnen betekenen voor de sector.
Aflevering 2 - Greet Dekocker - Becom.digital
In aflevering 2 vertelt Greet Dekocker van Becom.digital waarom het schrappen van de ‘Bel-me-Niet-Meer’-lijst volgens haar een stap in de verkeerde richting is.
« Met het huidige opt-out systeem is er enerzijds een centraal register met nummers die niet gebeld mogen worden
en anderzijds weet men ook welke bedrijven een licentie hebben en zich aan de wet houden. Je weet onmiddellijk wie het goed doet
en wie niet. Dit is een hele transparante manier van werken waarbij bedrijven gecontroleerd kunnen worden en gesanctioneerd, indien nodig... ''
Patrick De Pelsmacker
𝗘𝗲𝗻 𝘄𝗮𝗿𝗺 𝘄𝗲𝗹𝗸𝗼𝗺 𝗮𝗮𝗻 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗼𝗿 𝗣𝗮𝘁𝗿𝗶𝗰𝗸 𝗗𝗲 𝗣𝗲𝗹𝘀𝗺𝗮𝗰𝗸𝗲𝗿 𝗲𝗻 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗼𝗿 𝗦𝗼𝗽𝗵𝗶𝗲 𝗣𝗼𝗰𝗵𝗲𝘁 𝗶𝗻 𝗼𝗻𝘀 𝗯𝗲𝘀𝘁𝘂𝘂𝗿!
Twee experts in consumentenbescherming die zich inzetten voor een eerlijkere en respectvolle aanpak in direct marketing. Met hun kennis van marketing, communicatie en ethiek versterken zij het team van de Bel-Me-Niet-Meer lijst. 🚀